persoonlijk, maar toch samen

Binnen Vitality Control trainen we alleen één op één en zorgen we ervoor dat het programma ook echt persoonlijk is. Samen met een ervaren vitaliteitscoach werk je toen naar de door jou op gegeven doelstellingen. Maar naast het trainen bouwen we ook aan een community, een plek om samen te komen met geweldige mensen.
Want samen sta je altijd sterker dan alleen en het is een stuk gezelliger.

Zo ziet de opbouw eruit

Van een persoonlijk programma

STAP 1: EEN KENNISMAKING

We beginnen altijd eerst met een intake gesprek. Dit duurt ongeveer 1 uur. Tijdens de kennismaking wordt het voor ons duidelijk waarmee we je kunnen helpen. Daarnaast gaan we ook direct aan de slag met het achterhalen van obstakels (waarom is het tot nu toe nog niet gelukt) maar stellen we ook gelijk een plan op. Dit is allemaal geheel vrijblijvend.

STAP 2: EEN PLAN MAKEN

Vaak weet je wel wat je graag zou willen, maar hoe je daar komt is een stuk lastiger. Wij zijn er van overtuigd dat elk doel haalbaar is als het plan helder is. Een aantal kilo afvallen, pijnvrij bewegen of juist bruisen van de energie. Het begint allemaal met kern achterhalen waarom je dit tot nu toe nog niet behaald hebt. Welke overtuigingen of gewoontes zijn niet handig en welke zou je jezelf moeten aan leren om dit wel te behalen. Dit komt allemaal samen in een persoonlijk plan.

STAP 3: BEWEGINGSANALYSE

Zonder een sterk fundament, kun je niet bouwen. Deze regel geldt zeker ook voor ons lichaam. Op het moment dat je lichaam niet in balans is, zul je altijd gaan compenseren. Dit is iets waar o.a. veel blessures vandaan komen. Tijdens de bewegingsanalyse doen wij een scan van je lichaam en weten we precies waar klachten vandaan komen of vandaan zullen gaan komen als je zo door blijft gaan. Met een duidelijk beeld van hoe je lichaam werkt is het ook leuker om eraan te gaan werken, want je ziet direct resultaat. Vervolgens is alles mogelijk!

STAP 4: EEN VOEDINGSPLAN

Wil je afvallen, gezonder leven of juist meer energie hebben tijdens je dag? Dan kan een gezond voedingspatroon niet uitblijven natuurlijk. Ook hier is het van belang om in kaart te brengen wat je binnen krijgt op een dag. Denk hierbij aan de kwaliteit van het eten, de hoeveelheid maar ook ongezondere gewoontes. Dit samen is als het ware je brandstof van je lichaam. Als je de verkeerde brandstof in je auto tankt, gaat deze op ten duur ook problemen vertonen.

STAP 5: EEN LICHAAM IN BALANS

We leven in een ontzettend drukke en hectische tijd. Alles moet NU en alles moet PERFECT. Tenminste, zo voelt het. We zijn tegenwoordig zo druk, dat we de signalen die ons lichaam ons geeft niet meer herkennen. We zijn vaak opgebrand, hebben weinig tijd voor onszelf en raken vaak het overzicht kwijt. Dit levert natuurlijk een berg stress op, iets wat als het je het niet onder controle krijgt erg vervelende klachten kan opleveren. De balans tussen werken en rust moet weer worden hersteld. Zodat je beter kunt uitrusten, beter kunt slapen en een gezondere levensstijl ook beter kunt volhouden.

STAP 6: GEZONDE LEVENSSTIJL

Hoe vaak hoor je het wel niet, het moet een levensstijl worden. Maar toch zie je de "in 6 weken fit" programma's overal voorbij komen. Wij vinden het ontzettend knap als je zoveel resultaat kunt behalen in een korte periode, maar wat wij belangrijker vinden is dat je het behaalde resultaat ook de rest van je leven vast houdt. Door aan de slag te gaan met het fundament, zelf te ervaren/leren wat je moet doen, wordt jij je eigen coach en weet je straks zelf wat je moet doen om gezond, gelukkig en fit te blijven.

Vraag een gratis kennismaking aan

Nadat het contactformulier is ingevuld
nemen wij binnen 24 uur contact op.

Wat leden

over ons zeggen